Rábahídvégen táboroztunk

Múlt héten immáron ötödik alkalommal került megrendezésre a „Csodaszarvas tábor” az Alpokalja a Daganatos Gyermekekért Alapítvány szervezésében, Rábahídvégen! A gyerekek nagy-nagy várakozással tekintettek a tábor elé. Érkezéskor elfoglalták a kiváló szállást és rögtön birtokba vették a táborhely adta természeti csodákat..

Első nap kézműveskedéssel, Márti néni mesetanyájával, majd TopGun Norbi fantasztikus interaktív mixer show-jával kezdődött a tábor. A kézműveskedés során Cili nénivel repülőket készítettek a fiúk, a lányok pedig levendula babákat formálhattak. Monikával táskákat díszítettek.

Második nap katamaránokba összekötött kenukban eveztünk a Wekingekkel, majd íjászkodtunk és kincset kerestünk a tájpark területén. Mindig lenyűgöz minket a park minden évben más formáját mutató ezerarcú csodája.... a nap végén búcsúztunk...

Harmadik nap kirándultunk Veszprémbe az állatkertbe, ahol részt vettünk Karcsi bácsi tanóráján, majd meglátogattuk az állatokat. Többek között Szását a tigrist, az éppen fürdőző elefántokat és a játékos majmokat is.

Szombaton a horgászversenyt követően megérkeztek és kiegészültek a családok. Drótkötél-pályán csúszkáztunk, arcot festettünk és 4 dimenziós VR szemüveggel a tengerpartra is elutazhattunk az Amigosok segítségével. Majd meghallgattuk a Bartók Béla Zeneiskola tanárainak előadásában a megzenésített „Kis herceg” történetét... Köszönjük...

Vasárnap egy családi vetélkedőt követően megebédeltünk, majd mindenki hazament pihenni...

Köszönjük a Csodaszarvas tájparknak a sok segítséget, a Csörnöc Gyöngye Étteremnek a finom ebédet. Köszönjük a MOL Gyermekgyógyító Program támogatását!